Preskočiť navigáciu

Neplač posledný krát sme dvaja,
posledný krát ti šepkám: „Si môj“.
Posledný krát sa tvoje oči
do mojich zahľadia a slzy mi pokropia ruky.
A zajtra ostanem sama, bez teba,
Ale ty neplač…

Neplač, sa stalo, že osud nám neprial,
Byť spolu opäť tam kde sme už raz boli?
Tak neskoro som ťa spoznala, ale v tejto chvíli
ja viem, som iba tvoja a kričať budem až zajtra,
ale teraz buď so mnou, posledný krát.
Posledný krát.

Cháp ma, teraz ja nemôžem myslieť o tebe.
Sama neviem ako som dopustiť mohla,
aby si moju lásku získal v momente keď
som ťa uvidela a ja som zašepkala: „Áno“,
Prosím pochop, pochop ma, veď vieš, ako
ťa milujem.
Milujem ťa.

Ale ver, ja teba budem hľadať všade tam kde si.
Ja pomaľujem tvoje listy básňami.
A ak ťa raz stretnem v dave
Ty už viac nezídeš s mojej cesty
Ja ťa vezmem od všetkých a ty budeš na veky môj,
Môj na veky.

Neplač, ešte máme jednu noc pre seba
Počúvaš, neplač? Posledný krát ti šepkám: „Zostaň“ .
Neplač, ešte posledný krát sa tvoje oči do mojich zahľadia
A náhle slzy mi padajú na ruky, ale zajtra ja,
zajtra ostanem sám, zostanem bez teba.
Avšak ty neplač, neplač…

Pridaj komentár