Preskočiť navigáciu

Ak si chcem oddýchnuť, prestať rozmýšľať, väčšinou siahnem po nejakej oddychovej knihe, tentokrát som to skúsil s Military SCI-FI od Johna Scalziho a neoľutoval som. Kniha má celkom zaujímavý začiatok, klasický military výcvik. Veď aká by to bola Military SCI-FI bez výcviku a nasleduje akcia. Náš neohrozený hrdina ide s jednej akcie do druhej a napodiv to dokáže prežiť s nadhľadom. No v jeho veku by som samozrejme ten nadhľad mal aj ja, teda aspoň dúfam :).

Postava príbehu nielen bojuje, ale aj spoznáva nový svet, ktorý je tak ako pre mňa aj pre neho nový a musel som pripustiť, že zaujímavý. Cudzie rasy, planéty nové technológie, koloniálna vláda, pri ktorej mi chýba nejaké bližšie vysvetlenie ako sa vlastne do toho vesmíru dostala a ako získala všetky tie technológie. Ale aj napriek pár chýbam je táto kniha veľmi pútavá a prečítal som ju za jedno poobedie. Samozrejme už sa teším na druhý diel.

Pridaj komentár